تصرف ملک کودکان معلول ذهنی توسط نماینده مجلس

22.12.2020 21:20:38
تصرف ملک کودکان معلول ذهنی توسط نماینده مجلس

رئیس کل دادگستری استان کردستان درباره اینکه چرا نماینده مردم سنندج در مجلس حکم ملک تصرف‌شده متعلق به کودکان معلول ذهنی بی‌سرپرست را اجرا نکرده گفت: این موضوع را پیگیری و نتیجه را اطلاع‌رسانی می‌کنیم.


به گزارش آژانس خبری موکریان به نقل از منابع رسمی، «پلاک ثبتی ۹۳ فرعی از ۱۳۵۵ اصلی واقع در بخش یک سنندج» ملکی است که خرید آن از محل اعتبار اختصاص‌یافته به منظور جایگزینی مرکز نگهداری کودکان عقب‌مانده ذهنی توس نوذر سنندج انجام شده اما سال‌هاست در تصرف سیدمهدی فرشادان، نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران است.


در مورد ساختمان متعلق به بهزیستی استان کردستان که نماینده فعلی سنندج سال‌ها در آن سکونت کرده، سئوال‌ها و مباحث زیادی مطرح است اما تاکنون جز سکوت هیچ‌گونه شفاف‌سازی انجام نشده است.


دستگاه قضایی که همواره در حفظ و احیای حقوق عامه و پیگیری مطالبات مردم پیشگام بوده، از سال ۹۵ حکمی به عدل و انصاف درباره این ملک (تخلیه) صادر کرده اما تاکنون اجرایی نشده و نماینده فعلی سنندج هم ساختمان کودکان عقب‌مانده ذهنی را تخلیه نمی‌کند.


سیدحسین حسینی، رئیس کل دادگستری استان کردستان در پاسخ به اینکه «چرا از سال ۹۵ حکم بازپس‌گیری ملک تصرف‌شده متعلق به کودکان معلول ذهنی بی‌سرپرست اجرا نمی‌شود؟» اظهار کرد: این موضوع را پیگیری می‌کنیم و نتیجه اطلاع‌رسانی خواهد شد.



0

یک شهروند کورد به محاربه متهم شد
بی‌خبری مطلق از سرنوشت مسعود کردپور، سردبیر آژانس خبری موکریان
رهایی یک زندانی از اعدام پس از ٢٣ سال در ارومیه
مرگ یک کارگر در ارومیه حین انجام کار
تجمع اعتراض شماری از فعالان حقوق زنان در سنندج
کشته شدن یک کولبر بر اثر تیراندازی در مناطق مرزی بانه